Header Ads


Umarım sizinde fikrinizin ince gülü vardır.

 Umarım sizinde fikrinizin ince gülü vardır.
 
Ben bu fikrimin ince gülü şarkısını ilk dinlediğimde İsmail Hakkı Bey bestesini değil de Mustafa Kaya'ya ait Fikrimin ince gülü Yanlış anladın şarkısıyla tanımıştım ikisinin tek ortak yanı Fikrimin ince gülü olmasından başka bir benzerliği yokmuş.Çok uzun zaman Mustafa Kaya'ya ait olan şarkı dilimden düşmezdi,yanlış anlaşılma olaylarına da o dönemler de takmışım zaten,bırakın da dilimde dolansın dursun,ama bu son günlerde Muallim İsmail Hakkı Bey'in "Fikrimin İnce Gülü,Kalbimin(Gönlümün) şen bülbülü" ayrı bir keyif oldu benim için. Özellikle benim duygularımı bu kadar güzel anlatan
söz ve besteyi dinlerken ve  söylerken birde hayatımda bu duyguları bende doğuran bir kişinin olması ayrı bir keyif olmakta, sevgili eşim Pınarı ilk gördüğüm anda ki duyguları bu şarkıda tekrar tekrar yaşadım ve yaşıyorum...

Sizinle Şevval Sam'dan ve Eylem Koç'un yorumladığı "Fikrimin İnce Gülüyle "Mustafa Kaya'nın yorumladığı  "Fikrimin İnce Gülü,Yanlış Anladın"şarkısını paylaşıyorum. Umarım sizinde fikrinizin ince gülü vardır ve onu yanlış anlanacağınız bir duruma sonsuza dek sokmazsınız.

Fikrimin Ince Gulu by Eylem Koc on Grooveshark
Fikrimin ince gülü
Fikrimin ince gülü
Kalbimin şen bülbülü
O gün ki gördüm seni...
Yaktın ah yaktın beni
Ellerin Ellerimde, Gözlerin gözlerimde,
O gün ki gördüm seni...
Yaktın ah yaktın beni
Gördüğüm günden beri
Olmuşum inan deli
O gün ki gördüm seni...
Yaktın ah yaktın beni
Ateşli dudakların
Gamzeli yanakların
O günki gördüm seni...
Makâm : Acem kürdî Usûl : Semâî Bestekâr : Muâllim İsmail Hakkı Bey
Fikrimin ince Gülü ORJİNAL FİLM DİZİ MÜZİĞİ - Eylem KOÇ mp3 indir. ŞEVVAL SAM Fikrimin İnce Gülü Kalbimin Şen Bülbülü.mp3 indir
Fikrimin ince gülü
Yanlış anladın
Bir alevdin içimde
Yakıp da kavuran
Yağmur oldun gözümde
Hiç durmadan yağan
Filizlenmiş yüreğimi
Açmadan solduran
Can dostum, yüreğim
Yanlış anladın
Fikrimin ince gülü
Yanlış anladın
Merhaba bile demeden
Sarılıp bir öpmeden
Kırdın yüreğimi
Yanlış anladın
Fikrimin ince gülü
Yanlış anladın
Bir sevdasın içimde
Çığ gibi büyüyen
Hasret oldun yüzümde
Hiç durmadan tüten
Filizlenmiş yüreğimi
Açmadan solduran
Can dostum, yüreğim
Yanlış anladın
Fikrimin ince gülü
Yanlış anladın
Merhaba bile demeden
Sarılıp bir öpmeden
Kırdın yüreğimi
Yanlış anladın
Fikrimin ince gülü
Yanlış anladın
Bu arada Adalet Ağaoğlu'nun Romanı ve daha sonra sinemaya uyarlanmış  İlyas Salman'nın başrolünü oynadığı "Fikrimin İnce Gülü" ise ayrı bir zamanda paylaşmak isterim.
Adalet Ağaoğlu'nun Romanı "Fikrimin İnce Gülü"

Hiç yorum yok

YORUM BIRAKMAK DÜŞÜNMEK VE PAYLAŞMAK İLE İÇ İÇEDİR. LÜTFEN DÜŞÜNDÜKLERİNİZİ PAYLAŞIN. YORUMLARINIZLA DAHA ÇOK PAYLAŞILALIM.

www.nerdenduydun.com. Blogger tarafından desteklenmektedir.