Header Ads


Dexter ve Eliot Search Engine

Dexter'i izledikten sonra Louis Greene'nin repliği aklıma gelip "google demode oldu artık eliot var,onu dene.İçeriği, hedeflenmiş belirli bir algoritmayla arıyor, Bu sayede arama motoru optimizasyonuyla uğraşmıyor"deyince hemen elimizde ki tüm arama motorlarında aramaya başladım. Büyük bir heyecan içinde karşıma nasıl bir proje çıkacak diye o sayfadan bu sayfaya, bu siteden öbür siteye atladım durdum.  Eliot Search Engine gerçekten var mıydı? Yazılım mühendisleri para yüzünden kirlenmiş seo taktikleri ile ilk sıralara çıkan ama yanlış bilgi veya boş bilgi vermekten öte gidemeyen sayfaları, siteleri bizden koruyabilecek miydi?  Düşünmesi bile heyecan vericiydi.



Eğer benim düşündüğüm gibiyse kesinlikle mantıklı çünkü bugün itibari ile ben bu yazıyı yazmamla beraber 4000 hit sağlamış bana,birde ben bunu ilk gün izler izlemez paylaşsaymışım artık hitin hesabını siz yapın:) bir diğer  ihtimal ise Louis Greene'ni bir şekilde Dexter'a yaklaştırmaları gerekiyordu,bu şekilde bir replikle bunu yapmış da olabilirler.Ama bu Dexter'in altıncı sezon finali ortalığı iyi karıştıracak gibi... 7.Sezon Dexter'i dört gözle bekler olacağımız kesin...

Şimdilik eliot search engine dexter da kalmış hayali bir arama motoru olarak karşımızda duracak gibi,bir an bende sevinmiştim... O tarz İçeriği, hedeflenmiş belirli bir algoritmayla arıyan bir arama motoru vardır diye ama artık sevinçler başka bahara...

Sonuç olarak Dexter'cıların bilerek yayınladığı fake bir adres çıktı. Büyük ihtimal buradan rating takip edecekler bakalım kaç kişi aratmış neler olmuş, neler yazılmış tarzı...

Dexter Tema'sında 20'den fazla Yüksek Çözünürlüklü Duvar Kağıdı, Özel Simgeler ve Dexter Serisi seçim seslerinden oluşuyor Dexter hayranları için muazzam bir zevk olacaktır.Tema geniş bir kitle tarafından eleştirel beğeni ve popülerlik kazanmış olan TV dizisi  Dexter'a dayanmaktadır. Sezon 4Showtime'in bugüne kadar ki en çok izlenen  bölüm sezon finali olarak 13 Aralık 2009 tarihinde 2.6 milyon izleyici ile rekor kırarak yayınlandıMichael C. Hall, Dexter rolüyle iki Altın Küre ve Emmy dahil birçok ödül kazandı.
Dexter ailenizin seri katili...


Haydi burun buradan yakın www.eliotseerchengine.com masukanın intern (stajyer )programı adında facebook uygulamasına dönüşmüş.Güzel fikir... Bu kadar çok aratılınca olacağı buydu sanırım...


www.eliotseerchengine.com



12 yorum:

  1. Dexter izledikten sonra aklımda geriye kalan tek düşünce bir bilgisayar mühendisi olarak hala diğer amelelerle aynı arama motoru kullanıyo olmam oldu.. Sonra oda arkadaşıma paylaştım bu düşünceyi ki ondan sonra da googleladıktan sonra acı gerçekle yüzyüze kaldım. Tepki direkt: "What the fuck?" oldu.. Arkadaş da 2 saattir alay ediyo karadenizde sazan miktarı arttı tarzında.. dexter sana da dark passengerına da :D

    YanıtlaSil
  2. Merak etme bu sazanlığı yurt dışından da dahil olmak üzere 2000 kişi yaptı ve yapmaya devam ediyor...

    YanıtlaSil
  3. şu anda ben de o sazanlardan biri oluyorum. :D demek ki piyasada bu konuda büyük bir açlık var.

    bu arada bu ilk değil, en fazla how i met your mother dizisinde gördüğünüz siteler hit alıyor, çünkü adamlar dizideki her siteyi yapıyorlar.

    YanıtlaSil
  4. Google gerçekten çok can sıkıcı olmaya başladı gerekli bilgiyi bulabilmek için o kadar gereksiz bilgi ile uğraşmak zorunda kalıyoruz ki haliyle de sevdiğimiz dizilerde bu tarz haberler çıkınca hop diye atlıyoruz. how i met your mother olayınıda szden öğrendim daha önce hiç bir fikrim yoktu bunun için ayrıca teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  5. O değil de; bu konuda özellikle de Türkiye'de bi ihtiyaç var. Bazı ülkelerden arkadaşlarım vardı Çin, Kore vs ülkelerde herkesin anasayfası "google", "facebook" değil. Onların kendi hükümetlerinin desteklediği arama motorları var ki bu da google'a olan ihtiyacı minimize ediyor. Ben de çalışmalarımı bu konu üzerine mi yoğunlaştırsam..

    YanıtlaSil
  6. Aslında google kazanç mantığını değiştirse anında düzgün bir arama motoruna bile kavuşabiliriz ama reklamcılıktan elde edilen pay büyük olunca sistemi bilenlerde bir şekilde arama motorlarında çöplük oluşturmaya başlıyor bu yüzden ilk çözüm kodlama sistemi değil de kazanç sisteminin değişmesi ikinci olarak türkiye bu konuda ipleri elinde tutmak istemiyor,çünkü zamanında traktör fabrikası yapmak için para istenildiğinde verilen cevap ve uygulanan zihniyet devam ediyor. FAbrikayı ne yapacaksınız biz size traktör vermiyormuyuz sanki zihniyeti...

    Onun için daha uzun süre bana göre en az 3 yıl bu sistemle yaşamak zorundayız...

    Yorum için teşekkürler

    Düşünmek ve Paylaşmak Dileğiyle

    YanıtlaSil
  7. Haklısın birader aynen bende denedim izledikten sonra hemen

    YanıtlaSil
  8. Denemekten bir zarar çıkmaz:)
    Yorum için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  9. hayalcin01

    Googleden iyi arama motorunu bildiğim halde bi bakayım nasıl bir şey dedim ara ara bulamadım eliot arama motorunu...

    Şu an için en ideal i google bence..

    YanıtlaSil
  10. Yıl olmuş 2016, hala bi alternatif yok ��

    YanıtlaSil

YORUM BIRAKMAK DÜŞÜNMEK VE PAYLAŞMAK İLE İÇ İÇEDİR. LÜTFEN DÜŞÜNDÜKLERİNİZİ PAYLAŞIN. YORUMLARINIZLA DAHA ÇOK PAYLAŞILALIM.

www.nerdenduydun.com. Blogger tarafından desteklenmektedir.