Header Ads


Günce Yorgancılar

Günce Yorgancılar 




Seni Seviyorum Şarkı Sözleri

bir saniye mi çıkmaz aklımdan güzel yüzün
bir saniye mi çıkmaz beni seven hallerin


neden yoksun yanımda diye sorar oldum durmadan
nasıl da uzaksın böyle ben yanarken aşkından

 


dün sarhoşken söyledim
bugün ayıkken dinle
seni seviyorum

ne kadar yasaksan bana
o kadar ölürüm senin için
seni seviyorum

ne kadar tuzaksan bana
o kadar ölürüm senin için
seni seviyorum

bir anda girdin hayatıma dur diyemedim
aşkta benim son hakkımdı senle yitirdim

neden yoksun yanımda diye sorar oldum durmadan
nasıl da uzaksın böyle ben yanarken aşkından

Hiç yorum yok

YORUM BIRAKMAK DÜŞÜNMEK VE PAYLAŞMAK İLE İÇ İÇEDİR. LÜTFEN DÜŞÜNDÜKLERİNİZİ PAYLAŞIN. YORUMLARINIZLA DAHA ÇOK PAYLAŞILALIM.

www.nerdenduydun.com. Blogger tarafından desteklenmektedir.